PITNÁ VODA: V případě, že jste nyní bez pitné vody kontaktujte starostku obce: 724 183 271.
ČEZ informuje: Kalamitní stav
Na základě posledního vývoje poruchovosti dodávek elektrické energie v oblasti Moravskoslezského kraje je v celém kraji vyhlášen kalamitní stav.
Posádky poruchové služby zajišťují opravy s přihlédnutím k bezpečnostní situaci na místě, prioritně od páteřních linek VVN a VN směrem k vedeni NN.
Nutnost rychlé opravy byla ze strany obce již vícekrát urgována. Přepokládaná doba obnovení dodávek elektřiny na území obce nelze určit.
O předpokládaném čase obnoveni dodávek elektřiny Vás budeme informovat příp. sami můžete sledovat naše webové stránky.
Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
Na postup při vyřizování podání je možné podat stížnost vedoucímu příslušného úřadu (u krajského úřadu jeho řediteli, u městského úřadu tajemníkovi).
Ministerstvo dopravy
—
Bez časového omezení.